2. ročník | Základní škola Zámrsk
Ostrov poznání

27. 4. - 30. 4.

Český jazyk

str. 73 – 74 – projdeme na online hodině + zopakujeme kořen slova (str. 70)

str. 73 – psaní d-t uvnitř slova: budka – hodně buDek, vodopád – hodně vodopáDů, pravítko – hodně pravíTek, kompot – hodně kompoTů str. 74 – psaní Ď – Ť Procvičování: PS str. 6/ cv. 3 + str. 7/ cv. 1

Písanka str.10, 11

Matematika

Zelený PS (5. díl): str 58, 59 Fialový PS (6. díl): str. 1/ cv. 1 – ostatní budeme pokračovat na online hodině malý fialový PS: str. 1+2

Prouka

str. 53: Přečti si, jaké jsou jarní práce na zahradě. Zakroužkuj práce, které jsi už dělal. Pojmenuj zahradnické náčiní. Prohlédni si obrázky, co děti dělají a zkus vyplnit tajenku. Uvědom si, jaký je rozdíl mezi setím a sázením. (Loni jsme sázeli saláty do školního skleníku a seli ředkvičky.) str. 54: připomeň si rozdíl mezi keřem a stromem (příloha Strom a keř). Běž se podívat na zahradu, najdi jabloň a zkus očíslovat obrázky, jak se jabloňová větvička mění během roku. Fotku této stránky vlož do Školy v pyžamu. Řekni, které plody budou mít kvetoucí stromy dole na obrázcích. Str. 55: přečti si povídání o včelách. Loni jsme ve škole měli celoroční projekt, byl u nás na návštěvě i včelař, zkus si vzpomenout. Nastříhej obrázky ze str. 54 a nalep obrázky kvetoucích strom na správný plod. Najdi včelkám cestu za potravou. Str. 56: zkus opakování. Dole si vybarvi domeček, jak Ti to šlo. Minule jsme se seznámili s žábou. V sešitě máš napsaná stádia vývoje od vajíčka, přes pulce až k dospělé žábě. Poslechni si zvuky žab. Který druh žáby podle tebe kuňká nejlépe? https://www.youtube.com/watch?v=NsfzBxIGGT0&app=desktop

Rozkvezly-stromy

« zpět